Grill och Gräv

På lördag är det dags igen för den årliga "grävdagen" bland mina fröplantor.
Har du lust att komma hit, titta på dagliljor, grilla med andra dagliljevänner så skriv en rad här eller skicka ett mail. Jag behöver inte veta exakt hur många vi blir, men är glad om jag har ett hum hur mycket dricka, sallad etc jag skall förbereda. Något att grilla tar man med själv.
Det kostar inget att vara med, inget köptvång eller så.
Så här kan det se ut: http://daylily-potager.blogspot.se/2011/07/30e-juli-grill-och-grav.html

Välkomna! Glöm inte att föranmäla :)

Trädgården är även öppen tre söndagar framåt, den 29/7, 5/8 och 12/8, kl 10-16.


Bild: Gullvivan.








Kommentarer

M/S Design sa…
Vad vackert det ser ut med alla Dagliljorna!!!
Mariana
NinaH sa…
Åh så gärna jag hade velat upprepa en så´n underbar "grävdag" som den vi hade förra året!
Nästa år kanske...;-)
Rekommenderar alla som kan ta chansen att besöka Anettes paradis! Och komma hem med härliga "klenoder" från hennes odlingar!!;-)
Ha det så trevligt!!
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Populära inlägg