Fribiljetter till mässan


Hej.
Nu är det snart Skånsk trädgård, mässan i Malmö (tillsammans med Hem&Villamässan). Jag skall vara med och prata frösådd bland annat.
I högra spalten finns en länk till min Facebooksida. Gilla min sida och dela Facebook-inlägget om mässan så lottar jag ut fyra entrébiljetter (2+2 så du kan ta med en vän) bland nya och gamla "gillare" på sidan. Dragning på söndag kväll!




Tack alla som hjälpt till att "gilla" min sida. Men hjälp av slump.nu har jag tagit fram vinnare:
Julia Linder och Anna Sjölin, grattis, ni får två biljetter vardera. 

Kommentarer

Vad kul att du ska vara med:) Tyvärr har vi ingen möjlighet att hinna ner i år heller annars hade det varit roligt att åka eftersom det var ett tag sedan vi var på Malmömässan. Ha det gott/Monne
Unknown sa…
Men så kul. Jag hoppas att vi ses på mässan då!
En drink på Tanto kanske?
Lisa sa…
Tack du rara ! Idag kom fröerna i posten, så glad jag blev :-)Snart får man sätta fart på dem, hurra ! Idag gör jag vårtestet...satte ut två krukor rucola plus en sallat, i ouppvärmda växthuset. Måste testa gränserna vad de tål, varje år ;-)
Mässa vore skoj, men mannen har bokat båtmässan samma helg. Ha det så kul bland all vårfägring !
Lisa/Lisas trädgård
Boäng sa…
Ja vi får se vilka man stöter ihop med. Kommer att vara där både torsdag, fredag och sen på lördag em. Och Beatrice, det är i Malmö, lite långt till Tanto :)
Har inte bestämt om jag hinner med Stockholm i år änu.
Fröpåsen sa…
Hej, hoppsan då har vi inte kommit hem ännu.. Ja det stämmer, största delen av vintern är vi iväg. Det är skönt att kunna ha sin semester på vintern. Hälsningar Maria / Fröpåsen
Almbacken sa…
Så spännande!

Jag har inte anmält mig till någon bildredigeringskurs men är på gång att göra det. Ska genast kolla upp!

Krukorna är inte Jontes men väldigt lika hans i stilen. Jag hittade dessa på Flyinge Plantskola och de är danska.

Hälsningar,
Maria
Törnrosa sa…
Inte för att jag ska gå på mässan, lite väl långt bort för mig, men roligt att läsa ditt inlägg ändå.
Kramar
Malin sa…
Då ses vi där!
Jag har tänkt vara där på torsdag när du föreläser...

Kram Malin
Boäng sa…
Hej, kul om vi ses på mässan. Det blir ingen föreläsning utan mer ett samtal. Gunnel är moderator under alla dagarna. Jag har en stund med henne både torsdag, fredag och lördag. Det blir mest såprat tror jag :)

Populära inlägg