Öppen trädgård!

Semester.
Det betyder att det inte bara är jag som rensar och fixar :)
I går var vi hela fyra! familjemedlemmar som rensade, planterade och målade på Boäng.



















Det bådar gott inför årets öppna trädgårdsdagar som närmar sig med stormsteg.
Är du i Skåne på semester eller bor här kanske, välkommen att besöka oss!

 




Öppen trädgård, försäljning av dagliljor, visning av köksträdgården.

Söndagar 21 och 28 juli, 4, 11 samt 18 augusti, kl 12-17.

Googla Boäng 771, Röstånga, så ser ni var vi bor. Grusvägen är skyltad Sonnarps Ängar.

Kommentarer

Om avståndet till din trädgård varit betydligt kortare så hade ett besök varit oundvikligt.
Kan förresten passa på att berätta att det är stora knoppar i åtminstone en av de nya dagliljorna (Roger Grounds).

/Anette
Rediga barn! Skulle vara jätteroligt att hälsa på dig och din underbara trädgård men tiden räcker inte till i år :( Ha det gott/Monne
Med den stora trädgården så förstår jag att du behöver lite hjälp!
En av dagliljorna jag köpte har börjat blomma, vet dock inte om det är Chesapeak Crablegs eller Primal Scream. Både var ju orange och höga.
Men jag bryr mig inte så mycket, det är en underbart vacker spindel!!
Carina sa…
Är så förtjust i din potage och skulle vara kul att se den på riktigt. Får ta mig en funderare på ett besök.

Boäng sa…
Välkomna om ni har lust och tid. Susie, är det en spider så är det Chesapeak Crablegs. Primal Scream har bredare kronblad. Googla och jämför bilder :)

Populära inlägg