Stolt odlare? Nu är tröjorna slut, tyvärr.

Odlingsvågen har fullkomligt vällt fram över Sverige de senaste åren, och jag jag blir så glad och peppad av alla nya odlare som kommenterar och frågar i sociala medier och på bloggen.
Jag blir glad över att fler känner odlandets glädje!
Så, inspirerad av er alla, tryckte jag upp en T-shirt med den smått kaxiga texten :

Jag kan odla min egen mat.
Vilken superkraft har du?

Jag hade med dem till Malmö Gardenshow, och har burit egen tröja i stort sett varje dag sen dess (när jag arbetar här hemma och på föredrag t ex.)




Nu finns det fyra exemplar kvar i medium  (slut) och sju två i x-large. Jag tänkte sälja dem till de som först anmäler intresse. Medium sitter tajt på mig och x-large är lös (jag är storlek 42-44). Den finns bara i svart.
Kostnad 200 kr plus porto 28 kr, inklusive moms = 228 kr. Jag skickar med posten i ett bubbelkuvert.
Maila in på bestallning@dagliljan.se och ange:

Storlek
Namn
Adress
Mail
Telefon

Så skickar jag så länge de räcker. Betalningsinfo kommer i bekräftningsmailet.

God jul och gott nytt odlingsår till oss alla!



Kommentarer

Populära inlägg