Nytt poddavsnitt om köksträdgården! Trädgårdsindie!

Jag är glad och stolt att Emily Bratt, En annan slags trädgård, ringde mig och frågade om jag ville medverka i hennes nystartade podd - Trädgårdsindie!
Nu är avsnittet ute! Så passa på i värmen - inta hängmattan med nån god dryck - och njut av nästan en och en halv timme köksträdgårdssnack.

Ett gott snack hade Emily sagt :)

Direktlänk till avsnittet: http://www.munckpodcast.se/tradgardsindie/avsnitt3.mp3

God lyssning önskar Emily och jag.


Kommentarer

Lena sa…
Hej och tack för ett toppenavsnitt av den nya podden!
Självklart drabbades jag av habegär - bönan Allegria måste jag ju bara ha, för att inte tala om Keravel-lök och escalot-sallad. De två senare har jag spårat upp på nätet, men Allegria går jag bet på! Märkligt ändå för överallt där den står beskriven får den ju hur mycket beröm som helst. Kanske kommer många fråga efter den nu efter podavsnittet - jag ska absolut ligga på Runåbergs m fl.
Men fram till dess - kommer du sälja frön även nästa vår? I så fall ska jag lägga in en fet påminnelse så jag kommer med i ditt utskick :-)
Hälsar
Lena Lundgren
Boäng sa…
Tack, kul att du gillade podden!
Jo jag försöker få Allegria in på svenska frömarknaden igen, vi får se hur det går :) Annars blir det en beställning från fröproducenten igen.
Tina sa…
Jättebra avsnitt, verkligen inspirerande och så kompetenta ni är båda två. Hoppas jag kan komma på någon av dina öppna dagar i år. Mvh Tina
Unknown sa…
Fantastiskt trevlig pod! Tack för alla tips! Blev så inspirerad att ta tag i mitt grönsaksland igen!

Populära inlägg