Tusen tack för fint mottagande av boken!





Vi är smått överväldigade av alla vänliga ord ni skickar och hur snabbt första tryckningen gick åt! I maj trycks en ny omgång av boken, hoppas inte den tar helt slut innan vi får fram nya exemplar!

Bloggen är det bästa stället jag har för att spara allt bra som händer i odlarlivet. Nya sorter, nya recept, nya kontakter och nu alla vänliga ord.
Så istället för att ha en klippbok i papper tänkte jag lägga in små bilder här från mina olika flöden allt eftersom. Får jag en sågning kommer den också, jag lovar ;)

Tack igen!



Så kom boken! Tack vare alla era förbeställningar fick vi topplats på Adlibris första dagen. 




Lars Ring på Svenska Dagbladet skrev en recension som gladde mig mycket.

Och alla fina ord på instagram och Facebook, tack, tack, tack!

































Det är lite konstigt att vara helt nybörjare på nåt när man passerat 60 år. Men roligt är det! Vad funderar du på att göra som inte blivit av? Skriva bok? Ta MCkörkort? Lära dig sticka? Flytta utomlands? Byta yrke? Skaffa råtta? 

Gör det! 







Kommentarer

Populära inlägg