Du som vill komma hit, uppdatering pga Covid och kyla!


TILL MINA FINA VÄNNER OCH KUNDER:
Jag kan fortfarande inte ställa ut tomater, chili och gurksläktet på försäljningsytan. 
Vi har frostrisk på fredag natt.
I växthusen, hos gurkorna kan bara 1 person gå in, och hos tomaterna 2. 
Det blir långsamt och tungarbetat och köer.
På söndag vänder vädret, så nästa vecka kommer jag att ha EXTRA öppet (må-ti kväll 15-20 och to-sö hela dagar 10-20) för att underlätta. 
KAN DU VÄNTA tills dess så är det bäst för alla, dig, mig, covid och plantorna som hunnit stå lite i krukan efter sista omplantering. 

VÄLKOMMEN OCH TACK!




 

Kommentarer

Carina sa…
Hej Anette!

Kan inte hitta när inlägget är publicerat. Nästa helg är det nu 8-9 och över kristi himmelfärd?

Hälsningar, Carina
Boäng sa…
Hej Carina, så klantigt av mig att inte skriva datum, är så van att det framgår i inlägget i annan social media.
Jag menar att jag inte kan ställa ut allt till försäljningdenna helgen nu ja, 8-9/5. Jag har öppet 10-15 både lördag och söndag, men jag ber de som kan att avvakta till nästa vecka pga kylan.
Enstaka kunder går bra, men eftersom jag måste begränsa antalet samtidiga besök i växthusen blir det lite långsamt.
Alla verkar ha hörsammat för idag var här bara två kunder. Riktigt så hörsamma hade jag inte väntat mig ;)

Populära inlägg