Vi förenklar öppettiderna!

Först: TACK alla som kommer hit och köper av våra egenodlade plantor. Det är så kul att få respons från er som är stammisar här, vad som gick bra och mindre bra förra säsongen, vad ni gärna vill odla igen och vad ni letar efter men inte hittar! Allt berikar mitt odlande och ger mig värdefull information för nästa säsong.

Och lika kul är det när nya ansikten dyker upp, oftast har ni hittat hit med hjälp av instagram eller annan social media. Och i år kommer det nya som upptäckt Boäng med hjälp av boken, extra kul!

Jag beslutade mig för att förenkla öppettiderna lite. Resten av maj är det öppet 10-18, torsdag till söndag. Må-ons stängt.
Eller enligt ök, då jag vet att många vill titta in när de är i Skåne på annat ärende.

Just nu är det bara plantor som gäller, inga visningar av trädgården mer än den ni själva får när ni traskar in till växthusen och skuggården.

I sommar har vi öppna dagar för visning.
Tyvärr får vi bestämma dem med lite kortare varsel, då vi båda behöver vara hemma, och Stefan får jobbschema med kort framförhållning. Tre dagar finns spikade men det kommer fler. 
Bokningslänkar för en P-Plats kommer att dyka upp här på bloggen, håll lite koll.
Vi är nämligen rädda att det kommer att bli svårt att parkera om vi inte styr upp besöken lite. Ca 10 bilar åt gången klarar vi, och jag funderar på att dela in dagen i 2-timmarspass så att så många som möjligt kan titta in de dagar vi har öppet.

Som sagt, håll lite koll så kommer det länkar allt eftersom vi får datumen klara.

Välkomna till Boäng!
Anette

PS: Jag lägger upp en uppdaterad plantlista imorgon. måndag.
Uppdaterad lista finns här:

 https://drive.google.com/file/d/1kuQ7nDNZ_xOSVVykFOuonwI2bF9MqhTX/view?usp=sharing







Kommentarer

Populära inlägg